Fylla & pippikalas.

Så var det Söndag igen, fast jag känner på mig att det kommer bli en ganska bra söndag ändå,
För just nu sitter jag hemma hos Linda som inte ens är hemma själv men skit i det, iallafall, ska sminka mig när jag skrivit klart detta inlägget å sen ska jag ta bussen till Helsingborg å sen tåget vidare till Kävlinge, för jag ska på PIPPIKALAS <3
alltså förstå min lycka, jag ska på kalas där dom bästa är, det är ett pippikalas och pippi är ju den bästa. allting är så bäst, men jag kommer gråta, JA, för MLI ska åka lååååångt långt bort, men fan ta henne om hon inte kommer hem igen, usch, kommer sakna henne.
Nej, inget mer depptalk nu för jag är pepp, så pepp som det går att vara på en baksmälla.
för igår så bröt jag allt jag skulle hålla, nej inte allt, men nästan, jag satte upp som mål att inte röka, inte dricka, no drugs, inget sex tills nyår, HA HA, som alla vänner sa "det är DU emma, vad tror du egentligen, självklart så klarar du inte det"
ni känner mig för väl, men jag skäms, jag trodde jag var bättre och starkare än sådär,  men VAD gör man om man inte dricker? HUR gör man när man inte dricker? VARFÖR dricker man inte när man kan?
Dom frågorna ställde jag mig igår, och ja, ni hör ju hur det gick...

Jag åkte till Linda iallafall, vi satt här å spelade kort å drack lite vin, skit mysigt. Sen stack vi till stationen i 45minuter ungefär å drack lite å träffade lite folk men det var sjukt tråkigt + att dom inte hade skivor så det var verkligen ingen bra musik där. Vi gick vidare till Källarkrogen och som vanligt är där sjukt mycket bättre å mysigare, drack lite till, dansade å hade allmänt kul bara. Klockan blev 1, dom stängde å vi var fortfarande pepp så vi åkte till någon fest hos någon Ola, han var sjukligt tänd på mig, låste in mig i hans rum å grejjer så jag fick slita handtaget ifrån honom å nästan springa ut och smyga därifrån när vi skulle hem, haha psycho!
Vi gick hem, jag däckade i Lindas säng och Linda däckade hos Pölse...
det var nog det mesta i korta drag iallafall.

Time för sminkning nu då och lite peppmusik, så blir det nog bra!
bussen går om en timme så måste skynda skynda.
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0