ingen tid.

Oj, nu har det gått ett par dagar sen jag skrev sist men det är bara för att jag har fullt upp med skolan å sånt.
en del plugg nu, har fått läxor å skit och eftersom jag måste sköta mig så är jag död varje dag när jag kommer hem haha.
annars, jodå livet är underbart och speciellt dom 2senaste dagarna, tänker inte skriva mer om det för jag orkar inte folk som snackar, men det kommer kanske efter måndag eller något, eller inte alls, vem vet...
Imorgon drar jag till Örkelljunga, till mormor & morfar, ska vara där heeeela helgen och äta kyckling å sånt gott <3
sen på söndag ska jag nog på pippikalas hos Mli, hoppas hoppas hoppas jag lyckas skramla ihop pengar för jag måste säga hejdå, hon åker iväg MASSA LÅNGT BORT, MASSA LÅNG TID. sorgligt.

Nu ska jag skriva klart min ena läxa och tänka tänka tänka
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0