Ny blogg, Nya upplevelser

Hej, då börjar jag om på ny kula igen då den förra var så deppig och tråkigt men nu har smöret smält och allting flyter på som aldrig förr.
Och det är såhär:

i lördes, när jag åkte till Linda hoppade det på en skitsöt kille i 25års åldern på samma plats som jag, han satte sig 2säten bakom mig fast på andra sidan och jag märkte hur han kollade på mig hela resan och han log.
Jag hoppade av i Örkelljunga och hann gå 50meter då kommer han springades efter mig och GER mig en dansk 100lapp och bara "du förtjänar verkligen denhär" sen springer han iväg igen, och jag var mest förvånad och fick fram ett litet tack och han vinkar.
Sen igår insåg jag att han har skrivit sitt nummer på 100lappen för han antagligen inte hade något papper :O :$
jag tvekade lääänge men skickade sms till slut....


Jag tänkte skriva i bloggen hur det utvecklar sig, och jag skickade ett blygt sms igår :

Hej, det är jag från bussen. vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag hoppas du har det fint och att det var otroligt gulligt av dig :*

Men han kunde inte läsa det då jag skickade via parlinos hemsida så jag fick ett halvförvirrat sms på engelska tillbaka där han skriver att det syns inget för han har dansk telefon men han undrade om det var jag från bussen som hoppade av i Örkelljunga, för han hoppades verkligen att det var så.
Sen skrev han ett nummer jag skulle prova & Jonas/Åsljunga.

DAAAAMN, åsljunga, jag är nervig, fifan ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0