sjuk & sånt.

Jag är sjuk och helt slut, förkyld som bara den, huvuder känns som cement och jag hostar så det känns som om lungorna ska komma upp nästan. Det är inte särskillt lägligt nu alltså, med tanke på att jag har skola imorgon och det är viktiga saker nu i början, jag känner ju inte ens till stället...
+ att jag skulle till tandläkaren imorgon med det blir att avboka det för skolan känns lite viktigare faktiskt.
Hm, sitter å kollar på en gilm samtidigt som jag skriver här, Historien om Liz Murray, den verkar helt okej men inget man blir glad av att titta på direkt. händer rätt läskiga saker om jag ska vara ärlig, men se den om ni har tid över...

Jag saknar honom, det gör jag.
men jag vill inte ha någon pojkvän, inte på lång lång tid.
och jag vill inte bli sårad igen, för det tar för lång tid att bli hel igen.
Jag har inte råd att förlora mer av livet, jag är ju mitt i det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0