skolstart, malmö, flogging molly.

Idag (igår) började jag ny skola, ny linje, japp en nystart helt enkelt.
Rönnowska HR1B går jag i numera och om jag ska vara ärlig känns det jävligt bra, när jag stod där och testade kockkläder och skor och serveringskläder, jag insåg hur kul jag kommer ha det dessa åren och jag längtar tills jag får komma ut i köket, vilket är inom några veckor *yeeeeeeeey*
Klassen är lite underlig men helt okej, jag tror jag kommer trivad skitbra.
Efter skolan stack jag till Nicolaiskolan (gamla skolan) och skrev ut mig, sorgligt å säga hejdå till alla lärare och jag fick en klmup i halsen, dom hade precis börjat lära känna mig ju, men dom önskade mig lycka till och jag ska å hälsa på någon gång, jag tyckte mest det var skönt att det bara var 1orna där och inte alla dom jag gått med och känner, fyfan vad jobbigt det hade blivit då :O
Men iallafall, sen stack jag hem i 20minuter sen åkte jag ner till stan och träffade Hampyss & Paka, så vi stack till malmö mannen, haha, kollade Flogging Molly (andra gången i år), dom var riktigt bra, precis som sist men saken var att jag inte var så pepp, eller full kanske man ska säga så jag stod mest stilla och lyssnade, skönt det också.
Jag & Hampyssen träffade Mli, Mathilda & Jon och en av hans vänner (Y)
snackade lite men sedan bestämde vi oss för att dra hem, alla ska ju upp till skolan imorgon men innan tåget bjöd Hampyss mig och Mathilda på älgkebab <3 omg, han är lika underbar som älgkebaben var, fiiifaan.

inget givande inlägg men kände att jag inte kunde gå å lägga mig utan att skriva här...
dagens + pirr inför att börja jobba i kök, flogging molly & Hampyss
dagens - jag måste klippa mina festivalarmband och ta ut piercingen nu inför köket, (suger hårt). och min mjölk är slut </3

Kommentarer
Postat av: kia

Yeeeh. Du kom in. Grattis!! Hoppas du trivs, och behöver du hjälp med plugg eller något så hojta till!!!! Står en stor säck med kläder här hemma som jag rensat ut. Vill du titta annars tittar påsen in till uff. Finfina kläder!! Kram!

2008-08-22 @ 10:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0