snabbis

Äntligen fredag igen, sitter ute i Tockarp hos mormor & morfar, moster är också här.
Vi åt middag för en stund sedan, KYLLING <3 det är nog den bästa maten i hela världen alltså, iallafall när det görs på rätt sätt. Ja, sitter å dricker något knepigt te just nu som mormor tvingade på mig, smakar röv gör det men det är bara att bita ihop å dricka å se glad ut, för mormors skull^^
Ska snart ta en kopp kaffe å lite glass å sätta mig i soffan med morfar och kolla friidrott, mysigt å vara här ute, allting känns så lugnt, ingen stress över hunudtaget.
bara pirr i magen, men det är ju av en helt annan anledning...

Stjärnfallet är jag och du är himlen för mig varje dag / Alexander
kan det annat än att pirra i magen när en fin människa skriver så till en?
Mer om det tänker jag inte säga, kanske skriver mer om ett par dagar eller när jag känner för det helt enkelt.
Men underbar är han.

Nu kallar glassen på mig alltså, jag hör det...
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0