Snabbt om sista dagen på malmöfestivalen

Usch vad trött jag är idag, igår var sista dagen på Malmöfestivalen och jag var självklart där med dom bästa + några till.
Kom dit, gick hem till Jon och förfestade lite, hade sjukt trevligt å peppade.
Gick och kollade på Familjen som var riktigt jävla bra och vi dansade från början till slut och hade allmänt kul, träffade även Skaft lite snabbt efteråt, trevligt trevligt.
Meningen att vi skulle sett ett par band till denna kvällen men det blev inte av då vi stack hem till Jon igen å sen bort till Mölle, såg Dennis idag igen men jag var inte tillräckligt full för att våga mig fram, dåligt av mig :O
Kvällen var som sagt lyckad förutom att Jenys tappade sin mobil...
och jag höll på å få 800spänn i böter, shit alltså.
jag och Mathilda hoppade in i en buske å skulle pissa, sagt å gjort, när vi var klara så tändes en ficklampa såklart, och en arg röst som sa STANNA, jag fortsatte gå för jag trodde inte det var till mig ens, så han upprepade STANNA SA JAG.
vänder mig om och ser en baaaoutapolis med arg blick, han frågade om jag inte visste var toaletterna var, och jag sa nej för det visste jag faktiskt inte :O och sen babbla han en massa, jag sa förlåt, han bara tror du ett förlåt hjälper dig nu när du får 800kr i böter, ehm ehm nej, men förlåt iallafall.
Men jag fick inga böter som tur var ^^
SHIT, jag ska aldrig pissa i en buske igen, jag ska aldrig kolla på "rosa elefanter" igen heller.


Nu sitter jag hemma iallafall, min morbror och hans son William var här nyss, mysigt, jag älskar barn.
vi stack å käkade på McDonalds också, får ju passa på nu innan måndag.
Nej nu ska duscha å sen sova för jag är helt slut.
Tjing

gårdagens + Familjen, människorna
gårdagens - äckelgubbar och att tappa saker

Emmas Fritz :*
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0