tankar såhär om natten

Det är jobbigt när man känner att ingen tror på en, när man bestämt sig för en sak och folk bara skrattar åt en.
Man behöver stöd ibland, för att orka dom där stunderna när allting känns fel.
Jag är mitt uppe i en förändring och nu visar det sig vem som kommer stanna kvar och bry sig, ja nu kommer sanningen fram.
+ att få höra att man både ÄR och SER ut som en slampa under loppet av kort tid drar ner en till botten, speciellt nu.
jag vill inte ha något att göra med någon som ser mig så, som ser mig som ett jävla sexobjekt för jag är fan mer än så och det ska jag bevisa nu.
Jag tar tag i mitt liv, från och med nu 00:00  blev jag SxE, alltså straight Edge, vilket menas med =
ingen alkohol, inga droger, inga cigg, inget sex och man kan välja till att vara vegan.
Yes, tills nyår ska jag klara det här och peppa mig nu, gott folk PEPPA MIG. jag behöver er.
Else är också PÅ, så det är hon & jag mot världen nu, ni tror oss inte, ni ska få se. ellerhur bby?

Nu ska jag sova bort natten, hoppas på att få sova bort förkylningen och hostan också för imorgon är det skola, massa saker som händer imorgon + att 2orna och 3orna är tillbaka, jag är nervös :O

dagens + Jens, underbar vän som har funnits där för mig så länge.
dagens - att jag är sjuk och blir aldrig frisk typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0