avslut med busskillen. vinkväll med favoriter <3

ojojoj, kommer inte bli något givande inlägg idag och det där med busskillen blir nog inte mer än en middag nästa måndag med tanke på hans ålder haha, men tänkte skriva några sms som skickats fram & tillbaka idag.

JAG: jag hoppas att det funkar å skicka sms nu iallafall, det är jag från bussen (Emma)

J: Ja, det funkar fint. Har du lyst til at ses en dag? Smil fra Jonas

JAG: Självklart :) jag är nog skyldig dig mer än 1tjänst haha, Vad gör du då? puss

J: Vil du spise middag hos mig mandag?

JAG: Visst^^ Hur gammal är du förresten?

J: Jag er 33. Hur gammel er du?

JAG: OJ, jag är 17 :O

J:Oj ja! Men jed vil stadig gerne invitere dig på middag. smil. J

JAG: Ja, vi kan ju se...

J: Tip Top Super



SOM SAGT, 33 är way over gränsen för min del.
dock ser han inte ut som det, men 33 är nej, haha.

Annars idag, jag sov till klockan 15 och fick panik då jag skulle träffa Else vid 12 och jag skulle hälsa på hampus på hans jobb vid 10-11, men planerna förändrades snabbt.
Jag träffade iallafall Else i stan, hon hade piercat sig, Medusa <-- riktigt fint blev det iallafall, min snyggobrud.
Vi käkade lite, rökade lite, som vanligt sen fick vi värsta rycket, Vi måste göra något crazy, vi åker någonstans.
men något crazy blev tåget till Mli med en bag in box, myyyyys.
Hände en hel del jobbiga saker och det blev för mycket för mig så jag tog tåget hem redan vid 23, men den tiden jag var med dom var nice, jag har bra bryyyydar alltså ^^

nackdelen var väl att tåget gick i sönder i Ramlösa och jag missade sista bussen hem, men Hampus kunde räddat mig (som vanligt). men jag tog en annan buss som gick nästan hem till mig så mamma kom och mötte mig.
Så nu sitter jag här och snackar med fint folk och dricker vin i min ensamhet. helt ok.
får väl avsluta med att kakpojken är mer än okej ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0