dödstrött

Ojojoj vilken dag, SÅ mycket stress och SÅ kul, jag älskar att vara i köket även fast jag ska DÖDA alex när han kommer tillbaka till skolan, han var fucking sjuk idag så jag fick göra allt SJÄLV, jag var stressad in i det sista och jag blev 10minuter försenad, med med ett lyckat resultat, sådetså.
idag gjorde jag Gravlaxpaj med Hovmästarsås och jag är fucking stolt, JAG gjorde mat.
hm och jag kan passa på å lägga till att jag älskar min klass SÅÅÅ mycket, ni är underbara allihopa...
orkar inte skriva mer idag då jag är helt slut men kan nästan lova att det blir mer imorgon.

+ att jag redan är arbetsskadad.
skulle säga: ja men dom går på catwalken
jag sa: ja men dom går landgång

lyckat va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0