Partiii

GAAAAAAAH jag ställde klockan på 11:00 men vaknade nu 14:00, inte bra inte bra, jag som ska ta tåget 17:16 och jag har inte ens duschat än, starkt jobbat!
Men jag är taggad, trots sminket som är utkletat i hela ansiktet efter igår.
Var i Höganäs med Hampyss på någon födelsedagsfest, det var kul men jag kände verkligen ingen där, men jag hade tydligen träffat en del av dom, för Emma kommer dom inte ihåg men dom frågade om jag kände porrslyna *asg*
Jo ja, jag tror jag känner henne...
Några raggade men helt utan chans, kramades bara med Hampyss såklart.
Du & Jag Hampyss, vi lär oss aldrig...

Fast ja, nu ska jag duscha å fixa håret lite snabbt å sen sminka mig å SEN, ja DÅ, då ska jag till Jeny på partiii.
kommer bli kul, tror jag, hoppas jag, klart det kommer.
TAGGAD! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0