såhär glad är jag.

Just nu har jag en sån krypande känsla i kroppen, jag vill skrika så jävla högt som det bara går jag vill slå sönder allt som finns i min närhet, jag vill slå sönder dig.
Inte för att du tycker det du tycker utan för att jag har gått igenom dethär såå många gånger innan.
Det sägs att man lär sig av sina misstag, jag måste ha missat just den där biten, den viktiga om att LÄRA sig. Det är längesen jag var såhär arg och jag kan inte smyga med att det hade varit skönt att bomba ditt hem och förstöra allt i din närhet, snacka skit om dig till dina vänner, som jag vill att du ska sitta där, hjälplös å gråta sönder dig själv så som jag gör varje kväll. du ska få känna att du lever, som en käftsmäll ska jag påminna dig varje gång du vaknar om vilket jävla svin du är.
Jag vill hugga av dig det käraste du har, jag vill lägga dina juveler i en potatispress å njuta när du skriker å ber på bara knän för mig så som jag har gjort för dig så länge jag kan minnas.

JAG VILL HATA DIG, JAG VILL FÖRSTÖRA DIG, JAG VILL DÖDA DIG

Ja, känn min glädje...

Kommentarer
Postat av: kia

Vem vill du döda? Kanske inte min sak.. men sköt om dig. och skit i den du vill döda. Det nöjet ska inte den personen få. Kram..

2008-09-03 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0