trams

Jag & OsCar i telefonen igårkväll:

O- vet du vad KGB är?
Jag- neej...
O- men vet du vad CIA är då?
Jag- näää....
O- men du vet, såna som arbetar med terrorister och hemliga agenter och sånt?
Jag- aaaaaah, en superpolis!!


saken är att jag var sten seriös också, så nu vet ni ungefär var min intelligens nivå ligger...



ANNARS, jag är död efter första dagen i köket, jag gjorde några missar men överlag gick allt över förväntan^^
skriver nog mer imorgon!

HAHA jag måste bara tillägga en sak jag och moster sa nyss...


Jag
- drick inte upp all juicen
Moster - nej men om,  så köper vi och åker ny.

kan väl säga att vi är något trötta båda två...

Kommentarer
Postat av: kackadoo

haha fan vad jag garvade xD så jävla klockrent så det finns inte hahaha

2008-09-09 @ 17:03:09
Postat av: Sanne

haha:D:D

2008-09-10 @ 21:38:13
Postat av: Moster

HAHA JAG ÄLSKAR DIG!! <3

2008-09-20 @ 12:44:48
URL: http://grimfjun.blogg.se/?tmp=20124206

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0