Dk och resten.

Oh guuuud så trött jag är, haha, klockan är 12:40 nu och jag vaknade precis men är fortfarande sådär äckligt trött,
kom hem från Köpenhamn igår eftermiddag istället för idag som det var sagt, men det var nog lika bra.
för fyfan vad danskarna söp ner mig, shot efter shot efter shot efter shot och ändå hade jag inte druckit tillräckligt, men kul hade jag/vi. Det var jag Sandra & Sophie som åkte dit, vi tog båten vid 20:30 sen tåget till Hellrup?! vid 21:12 så det blev en sen ankomst men det gjorde absolut ingenting, snygga var vi om inget annat, och jag hade högkackat (shitmamafyfanvadsvårtdetärattgåi) men så fort vi hade hoppat av båten så var det 2killar som sa att jag hade snygga ben, tack, ja då kunde jag ju inte ta av dom igen, haha.

På lördagen när vi vaknade (jag och Sophie sov på golvet) började vi genast fundera på om och hur vi skulle ta oss hem, men vi löste det med pengar och vi stack direkt, sa inte ens hejdå till killarna i vardagsrummet.
Om ni tänker er dom blondaste och mest förvirrande brudarna som finns, så får ni mig och Sophie.
och vi skulle alltså 1. hitta till stationen 2. lyckas ta rätt biljett 3. överleva. och vet ni? vi klarade allt utan problem, vi gick rätt direkt, helt sjukt. jaja.
Vi hade gått hela vägen å gnällt om hur hungriga vi var, och jag kunde inget annat än att säga maträtter, magen var verkligen hur tom som helst...
Så på tåget sa jag lite skämtsamt till Sophie
- har du inget ätbart i din väska?
- JOOOOOO
och jag kollade på henne som om hon var dum i huvudet, där hade vi gått å klagat i 1,5timme om inte mer å så har hon 3 choklad i väskan, fast sen efter det började tårarna rinna, jag blev så lycklig.
men resan hem var nice, en massa skratt å några tårar hit å dit.

Annars den senaste tiden har det hänt en hel del, därför jag inte skrivit någon blogg för det är sånna saker jag inte kan skriva om, men nu är jag tillbaka, mer taggad än någonsin.

förresten, imorgon (måndag) är det dags att börja stå i kök, shit, spännande är det.
Imorgon ska jag göra landgångar, 5st, hoppas det blir bra bara.
men jag sitter å pluggar på mina anteckningar så jag ska nog få ihop det...
Jag jobbar med Alex denna veckan, haha fyfan, jag kommer antagligen bryta ihop av skratt attacker hela tiden
men hellre det än tvärtom. men saken är den att jag älskar min klass, den är helt underbar och alla snackar med alla hela tiden.
Er ska jag stå ut med  i 3, kanske 4 år ;) känns tryggt,

Nej, nu ska jag duscha å sen ringa moster hade jag tänkt mig, för det känns som det är dags att terra henne nu.
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0