Dåliga dagar finns det gott om.

Igår var en jävligt dålig dag.
Det började med en promenad till skolan och när jag hade kommit halvvägs så gick min väska sönder, asirreterande.
Sen kom jag dit och fick reda på att jag hade prov dagen efter, JAHA.
+ att jag skulle ta drogtestet men dom bokade om tiden så jag fick vara akut kissenödig i 3 jäääävla timmar, så när jag väl kissade hade jag ont som fan.
Sedan åkte jag till stallet med Fia och Sandra och dom slängde upp mig på en galen häst med ett öga och jag tyckte jag såg döden ett tag.
Sen kom jag hem, ringde Andreas men han hade folk där så han skulle ringa mig lite senare, han ringde efter nästan 3timmar och jag var deppig och lyssnade på neråtmusik och tyckte allt var fel.
Men han har förmågan att göra mig glad, som tur är...
Somade jätte sent och när jag vaknade upp imorse så hade jag värk i heeeela kroppen och huvudet kändes som cement, undra om jag har någon allergi?! för ögonen var igenklibbade och det gjorde ont att öppna munnen och huvudet var så tungt att jag inte kom upp ur sängen ens...
Så det blev ingen skola idag även fast jag ville.
Antar att denna dagen också kommer bli skitdålig och imorgon ska jag till tandläkaren, så jag kommer väl inte kunna äta på några dagar efter det.
i Juni ska jag dra ut maaassa tänder också, eller 2 iallafall. sen kommer det gå snabbt och sedan har jag mina perfekta tänder, jag vill bara bli av med rälsen, helst just nu.

Jag längtar tills på fredag för då ska jag äntligen få träffa Andreas igen, det är längesen nu och det suger.
Fast han kommer antagligen spela wow hela helgen för det har kommit något nytt idag och då kommer nörden fram i honom, mhm.
Men egentligen gör det ingenting för så länge jag är i hans närhet mår jag som bäst.

Nu ska jag kolla på pippi för 5e gången idag, dom går på repeat. yey

Kommentarer
Postat av: else

åh jag vill bara ta dig till bästa stället i världen med rosa hur och glittriga moln.

2009-04-15 @ 14:58:35
URL: http://finkultur.blogg.se/
Postat av: else

åh jag vill bara ta dig till bästa stället i världen med rosa hur och glittriga moln.

2009-04-15 @ 14:58:51
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0