Feber i hjärtat.

Fukten vill komma ut från ögonen och jag vill andas på nytt igen.
Stängda dörrar. musik som är bra för öronen men inte för hjärtat. mörker som faller utanför.
Allting faller och jag tappar balansen kvällar som denna, jag snubblar till och trillar ner och slår mig hårt.
Svek jag inte känt på år, människor som låser dörrar och jag sitter utanför och väntar på tid som är förbi sedan länge.
Jag blundar för allt det som är självklart och helst av allt vill jag bara somna i din famn igen
Ord som ekar i huvudet, det du sa den där sensommaren vi låg under trädet och lovade att vi skulle ta oss upp där, till stjärnorna.
Saknaden efter något som aldrig hann börja, du åkte med det tidiga tåget och kom aldrig tillbaka.
Men helst av allt vill jag bara somna i din famn, igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vill prata, så finns jag alltid här, ett telefonsamtal/en buss/en vibb på MSN - bort.





<3

2009-04-29 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0