Fredag, men aj!

Godmorgon, yes jag är vaken och ska till skolan, tummen upp för mig.
fast egentligen så orkar jag inte, saken är att hela underkäken ömmar så fruktansvärt mycket att jag kan inte andas med munnen och det gör asont när jag går. Jag får inte i mig någon mat, inte ens vatten + att jag har ont i halsen och öronen och ögonen är klibbiga. jag vill bara sova bort allting.
Hm jag har idrott nu på morgonen, frågan är om jag ens kan vara med?! vi får se, det berors på vad som ska göras.
Det värsta är att folk bara ja men det är tänderna du har ont i, du kan ju springa ändå... ehm NÄ!
Hur som helst, vaknade av att solen värmde min kind och jag har legat kvar i sängen i 1,5timme vilket var skööönt.
Jobbigt att jag slutar så sent idag för eftersom jag ska träffa moster och mammi i stan efter skolan för lite småfix så kommer jag inte vara i Lund förens ganska sent, men huvudsaken är ju att jag faktiskt ska dit.

Mest gnäll idag, men det är sånt ni får leva med.
Hoppas alla får en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kämpa på my dear!

Jag har jätteont i lungorna och uh, ja, du vet. Sen tog jag blodprov idag :< det var värsta obehagligt, hon hittade inte blodådran. tog säkert fem min, minst ;o

Längtar till nästa helg. <3

2009-04-17 @ 10:18:36
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0