Fredag morgon, början på något fint.

Godmorgon, klockan är 08:08 just nu och jag gick upp för några minuter sedan och slängde i mig två mackor med banan på, mumma. Jag börjar 09:30 idag men ska gå nu halv nio redan så jag får en ordentlig promenad nu när det är så fint morgonväder, + att vi har volleyboll matcher nu direkt på morgonen så lika bra att värma upp.
Jag kunde inte sova inatt alltså, jag vände och vred på mig och satte igång film efter film och tankar snurrade åt alla möjliga håll inne i huvudet. Jag tänkte på idag (fredag) då vi spelar matcher och vi måste vinna, på lördag då emelie kommer, över 1år sedan sist. jag tänkte på hur sjukt mycket jag saknar andreas och det är jobbigt att veta att jag KAN träffa honom nu direkt, det är bara att sätta mig på tåget, men nej...
Jag är pirrig inför mycket, våren gör mig alltid såhär, jag kan inte sova om nätterna för fjärilarna har vaknat till liv igen.
Ge mig en kopp kaffe och några cigg med trevligt sällskap nere vid havet idag btw... Jag tror bestämt att Else kommer trilla i den fällan, HIHI.
Nu ska jag fixa mig lite snabbt å klä på mig för jag ska ju gå om 17minuter, hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0