Fredag morgon, sthlmsbrud & frukost.

Godmorgon, fredag nu och det känns förjävla bra.
Jag hade en jobbig natt som jag inte tänker berätta om, men jag tog åt mig av en massa saker som jag inte borde tagit personligt. Ny dag, nya tag.
luften gick ur mig totalt.
Idag iallafall, försov mig 1timme, inte så att jag kommer försent till skolan bara den timmen som jag skulle fixa mig, suck.
Men jag har precis ätit en stooor frukost bestående av en tallrik fil med musli och skivad banan i, 2mackor med korv. 1glas tropiskt juice och nu sitter jag å dricker mitt te.
Jag känner mig duktig när jag äter frukost, man känner nästan direkt att det kommer bli en asbra dag.

Senare idag kommer Emelie hit, vi ska dricka vin å lyssna på asbra musik, så nej det blir ingen Andreas i helgen och det med blandade känslor. Men jag ska göra det bästa av denna helgen och jag ska ju spendera den med Emelie & då blir den inget annat än bra.
Tack för solen som har hållt i sig i över 3veckor nu, och idag skulle det bli mellan 20-25grader OH <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0