Fredagen var asbra. Nu taggar jag för idag, stockholmbrud <3

Blev inte så mycket skrivande igår men det var för att jag delade min fredag med fina människor.
Dagen började med motion till skolan, väl där skulle vi spela volleyboll men blev inte så för där var för lite tjejer så det blev blandade lag vilket suger så jag ställde mig på rullbandet och började springa. Jag har aldrig orkat springa mer än 5minuter på nivå 7 men nu klarade jag 20minuter, helt otroligt, det märks att konditionen blir bättre nu...
Sedan körde jag även lite armar och mage.
Det var 18grader varmt igår så vi passade på att ligga ute å sola hela lunchen men att sedan gå in å sätta sig på 3lektioner i rad sög ju riktigt hårt faktiskt.
Efter skolan träffade jag Else, vi gick på stan och fikade nere vid havet och älskade värmen precis som alla andra där nere.
Hampus smsade och frågade vad vi gjorde och det visade sig att han och Henke också var i stan så vi mötte upp dom på knutpunkten och begav oss ganska snabbt till gröningen, träffade lite människor och tittade på solnedgången och myste massa. Synd bara att det blev så kallt så fort men Jag, Else, Hampus & Henke begav oss hem till mig, vi tände massa ljus och lyssnade på fin musik, hamnade i vilda disskusioner men vi hade jävligt kul.
jag blev dock liiiiiite för full kände jag och jag har en viss aning om att min kära Andreas kommer mobba mig senare idag pga ett samtal igår, suck. Nu kommer jag få igen för alla gånger jag har skrattat åt honom.
Hampus och Henke åkte hem vid halv 2 och jag Else slängde på en film och däckade ganska direkt, vaknade upp nu vid halv 1, priiiiiima huvudvärk JAPPJAPP, men jag överlever.

Jag ska hoppa in i duschen strax, ska bara försöka få i mig något ätbart.
sen blir det att fixa sig och gå å handla lite sen ska jag möte min babydarl på knutpunkten <3
min fina stockholmstjej.

+ att jag kanske åker till Andreas ikväll OOOOH jag villvillvillvillvillvillvilllllllll.

GLÖM INTE!
Blusen
Jackan

Kommentarer
Postat av: Emelie

men hej! jag blir så glad när du skriver om mig <3

jag saknar dig lite. en sak jag kommit på är att du är den ända människa jag har lite saker gemensamt med. och! som jag kan vara mig själv med. for real.

venne varför. men mm.

<3

2009-04-13 @ 21:27:13
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0