Fredagkväll.

Fredagkväll, åkte lite tidigare från skolan då min allergi dödar mig så jag träffade mamma och moster i stan, sökte jobb och fikade lite, mysigt.
Sedan kom Andreas kompisar och hämtade mig och körde mig till Lund, jag hann pussa på sötnosen och säga hejdå för sen stack han vidare med dom till Malmö. buhu
Jag har iallafall varit duktig, gick och köpte diskmedel och påskmust sen kom jag hem så satte jag igång musik på högsta volym och nu har jag klinat hela lägenheten, synd som fan bara att jag inte tog en före/efter bild för FYFAN vad här såg ut. Det var disk i hela lägenheten och jag skämtar inte. Men nu har jag fixat och här är så fint så och nu vill jag bara att han ska komma hem och pussas med mig så jag blir glad.
Jag tänkte sätta mig i fönstret nu och röka några cigg och njuta av solnedgången, mhm, det är så fint här, oh lyckliga dagar.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lät väldigt väldigt mysigt <3

min värk i huvudet dödar mig. annars hade jag ringt dig. puss

2009-04-17 @ 19:54:19
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0