glömde en sak...

men shit jag glömde ju skriva det värsta om gårdagen, någon har fått för sig att bryta upp mitt skåp i skolan, vet inte om något fattas än för jag kollade bara så mina tofflor var kvar, vad skulle jag göra utan dom i köket?! shit,
Ja det sög iallafall.
Idag har jag sovit bort hela dagen, vaknade vid 18 för då bestämde mamma att jag inte fick sova mer, kollade på unga mödrar och åt pizzabaguetter och sedan pratade jag med Andreas en liten stund.
Nu sitter jag å lyssnar på lugn musik och borde dra in mig själv i duschen men jag orkar inte riktigt.
Ska ta en cigg å kolla tv en stund istället, imorgon SKA jag till skolan. idrottsprov (tummenupp), nää kommer gå åt helvete men önska mig lycka till, jag behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0