Helgen förblir hemlig.

Den här helgen har varit så konstig, fast bra, jag har varit arg och glad. ledsen och pepp.
Jag har nog känt alla känslor på samma helg, det har hänt en massa bra saker men dåliga också och det är inget jag kan skriva om i bloggen för det hör inte hit.
Men jag spenderade helgen med min sthlmbrud som alldeles precis lämnade huset för att åka till släktingar.
Karatefylla i fredags men massa mys ändå, inflyttningsfest igår med band, massa sång massa dans massa stulna saker.
Jag har egentligen ingen lust alls att skriva om vad som hände och inte hände denna helgen för allt jag vill är att lägga mig i min säng och sova ut tills imorgon, men klockan är ju bara 13 så jag får väl vänta ett tag till.

Idag ska jag bara finnas till och känna hur vacker tystnad kan vara, för det har jag saknat.
Jag ska plocka undan lite och kanske lyssna på fina låtar och möjligtvis skriva någon text.
Imorgon är det skola igen och det med blandade känslor, denna helgen har bara sprungit ifrån mig,
men det ska bli kul att komma ut på restaurangen igen.
Imorgon ska jag antagligen träffa min SthlmsBrud igen, hon ska till Nicolaiskolan och kolla läget så då får jag passa på och följa med å sakna lite. Jag gick ju faktiskt där förra året, Estetisk Bild/Form.

Nu: te
Snart: film
Sen: sova
<3

Kommentarer
Postat av: Stockholmsbruuuuud

Helgen har sprungit förbi oss ja <3, men jag tycker att den har varit trevlig. Tack!

Sen att du aldrig mer vill festa med mig är en annan sak ;) Nästa gång tar jag mig hem själv om jag skulle vilja stanna, eller så kompromissar vi.

Jag har tråkigt btw. Ska fixa cigg nu med min kära morbror :'o

I love you.

2009-04-26 @ 21:27:48
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0