Helgen i korta drag, orkar inte skriva.

Jag har varken haft tid eller lust att skriva blogg den senaste tiden men tänkte dra lite snabbt vad som hänt de senaste dagarna.
I fredags morse när min kära Andreas fortfarande låg och sov åkte jag ifrån lägenheten för att åka massa tåg och buss ur till mormor och morfar och träffa släkten och äta middag.
William var här så jag lekte med honom hela dagen, vi var ute och gick vid vattnet, kollade pippi, vi sjöng och lekta och mekade med stolarna i vardagsrummet men vi blev inte alls kloka av det så vi satte oss i köket å ritade en stund istället. Sen kom Kia hit så då åt vi stek med potatis och det var sådär underbart gott, till efterätt blev det glass och sedan spelade vi spel allihopa, bara Mamma och morbror Martin som saknades här.
Ja iofs saknade jag Andreas också, och det gör jag nu med och han svarar inte på sin mobil så jag sitter å surar haha.

Idag lördag vaknade jag ganska sent men fixade till mig snabbt och satt ute å solade en stund, sedan åkte jag hem till Linda och rökte lite pipa och drack lite öl, 6månader sedan jag träffade henne sist så det var på tiden även fst jag bara stannade en liten stund för dom skulle vidare på fest ute på landet och nej jag kände inte riktigt att jag ville följa med... jag har nog blivit tråkig på senaste tiden för jag festar aldrig, fast det kan ju ha att göra med att jag inte har några pengar till det också och jag har så mycket strul just nu att jag har bara ingen lust till det.

Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar igen iallafall, ätit glass och spelat lite kort, jag och moster ska kolla en film som börjar om en halvtimme men jag är aaastrött så jag får se om jag orkar hålla mig vaken.
Ska ut å ta en cigg och försöka få tag på Andreas strax också, inte så att det jag ska säga till honom är jätte viktigt men HALLÅ jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0