Lördag, pollenallergi och jag får ingen luft.

Lördag hm morgon?! nä klockan är närmare fem men vi sov rätt länge idag, det var skönt med att vakna av att man kämpar med att andas är ju inte det bästa jag varit med om. Min allergi är verkligen hemsk och mitt nässpray är slut så det suger hårt men Andreas gav mig en allergitablett som har funkat okej, är inte alls lika tjock i huvudet med näsan är lika igentäpt.
Det är jättevarmt ute och jag har suttit på trappan och rökt och solat, kelat med en katt som också verkade ha pollenallergi, den var söt och nös hela tiden och kelade med andreas skor haha.
Jag vill verkligen gå ut å gå men frågan är om jag hade överlevt det, jag blir anfådd av att ta av mig en tröja så någon timmes promenad är antagligen inte att tänka på just nu. fan också.

Ikväll ska sötnosen spela wow så det blir att ligga på soffan och kolla film och plugga lite och äta massa onyttigt som jag alltid gör här, semesterliv varje helg är grejen.
Fast nästa helg vet jag inte om vi ses, Emelie kommer ner på torsdag och jag vill träffa henne jättemycket, hon ska dock va nere i 11dagar så vi får se vad som händer.
Vi måste ner till vår strand och fika iallafall, det har jag bestämt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och så om jag blir lite piggare *hoppas*
Vad händer på Valborg förresten?!

Kommentarer
Postat av: Emelie

VI SKA DIT, oh yes :*

var med mig? hjerta

2009-04-19 @ 00:00:17
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0