Måndag och jag blir aldrig frisk.

Måndag och jag är sjukare än på länge, igårkväll/natt hade jag hög feber och Andreas kände på mig varje halvtimme. Han var söt och bäddade ner mig i soffan med massa kuddar och täcke och gav mig te & glass. underbara.
Jag var så seg av febern att jag inte ens orkade hålla mig vaken till filmen vi tittade på.
Hur som helst så blev det att sjukanmäla mig idag med tanke på att jag skulle vara i köket och laga mat och det får jag inte nu när jag är febrig och snorig och sådär, även fast det tog hårt att behöva sjukanmäla sig en dag till så var det nödvändigt.

Klockan är strax 15 och jag har varit vaken i lite drygt 2timmar, Andreas sover fortfarande och sängen är lockande.
Jag har iallafall plockat undan lite här och passat på att sitta ute i solen och kela med katten som jag nämnde häromdagen, jag kom fram till att den bodde i lägenheten brevid för den ville in så den hoppa upp på handtaget så dörren öppnade sig, smart katt det där.

Dagens vill ha: Nässpray menthol + choklad & chips.
GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0