Måndag,

Måndag idag och jag är taggad, eller ja lagom iallafall.
Kände mig inte så värst sjuk när jag vaknade så jag åt frukost med hjärtat sedan började jag storstäda, så nu är heeela lägenheten ren och fiiin.
Sedan skulle jag ut å springa en runda tänkte jag men mitt jävla knä gick sönder efter 5minuter ( har haft problem med knäna alltid ) men jag försöka glömma det och då slutar det såhär.
Det var bara att ge upp å gå till willys å handla hem lite middag till ikväll.
Så nu står maten i ugnen, potatisgratäng med kassler och till efterätt blir det chokladpudding med grädde OH OH OH <3

Nu ska jag kolla unga mödrar och gå Andreas på nerverna mohaha ( han hatar barn )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0