onödig torsdag.

Klockan är strax 13 och jag kom nyss hem från skolan och idag är jag nog ännu mer seg än vad jag var igår.
mitt tjat om att sluta röka går väl sisådär. saken är att gå från att röka maaaassa cigg varje dag till att bara lägga av är jobbigare än vad det låter och idag har jag rökt 2cigg.
Så länge jag drar ner så är det väl ok? jag ska ju sluta med tiden, för mitt eget bästa.
idag har jag även tränat, powerwalk i 63minuter och 2matcher volleyboll.
Det fick räcka idag med tanke på att jag inte är frisk än...

Nu, just precis i denna stund, sekund och allt det där så är Emelie på väg ner till skåne.
och jag ska plugga. suck.

Kommentarer
Postat av: Babylove ejm

I'm heeeeeeeeeeere baby! <3

2009-04-23 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0