Onsdag, 1a april

Godmorgon, onsdag nu då, 1april och nej jag litar inte på någon eller något alls idag.
Mitt huvud gör fortfarande ont, 3e dagen nu och jag har tröttnat och vart tog vårsolen vägen?
Men igårkväll fick jag ett sms från en gammal vän att om jag var vaken skulle jag ringa upp, sagt och gjort.
Vi pratade i 40minuter om allt mellan himmel och jord och hon kommer ner till skåne nu på lördag så då ska vi ses.
Det har gått över ett år sen sist och jag ser fram emot det, vi har mycket att prata om.
Stockholm är inte din stad.

Idag är vi lediga iallafall, skönt och jag har fått sova ut för en gångs skull.
Sconesen står i ugnen så det blir frukost strax, sen ska jag duscha å fixa mig lite, jag känner för att göra något idag.
Hoppas Elsebaby kommer sen iallafall, tycker inte om att vara ensam.


ooooh jag vill ha lördag nu, jatack.

ses snart vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0