Onsdag, jag är kär i pengar.

Jag blev precis så glad att jag började gråta.
Mamma kollade kontot och dom har satt in 570kr till mig, mitt studiestöd som jag får extra varje månad i vanliga fall och tydligen så får jag det fast jag inte får dom vanliga pengarna så nu är jag jätteglad och jag gråter och jag skakar.
Jag tror inte min omgivning förstår vilken pengaångest jag har haft dom 2månaderna nu, shit vilken lättnad.
Idag kommer bli en bra dag för jag ska fira, jag ska ta en lååång promenad sen ska jag sätta mig vid havet med en kaffe å sen ska jag sitta där och tänka över alla bra saker.

Men ge mig lördag nu direkt så hade allting varit ännu bättre.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0