Onsdag, jag blir aldrig förvånad längre...

Så var det kväll igen, dagarna bara flyger fram tycker jag.
Det blev soligt och varmt även idag och Else kom till mig runt två tror jag, tvingade henne att gå ut å gå med mig även idag, vi gick ner mot stan men passade på att ta en halvtimme inne på kyrkogården, jag vet inte varför men jag blir så avslappnad av att gå där, titta på hur gamla människor blev, på vissa står det vad dom var utbildade till och på vissa gravstenar finns det foton. Visst gör det ont när man ser bebisar och väldigt unga människor som ligger begravda där men på något sätt får jag lugn och ro där.
Efter vårt stop där fortsatte vi ner till stan och failade med massa onyttigt men det är okej, det sa Else iallafall.
Men jag försöker hålla igen så gott det går, försöker verkligen sluta med rökningen också.
Med tanke på att jag röker ca 1paket om inte mer på 24timmar så känns det som om det är dags att börja dra ner nu hur svårt det än kommer vara, det är ju faktiskt för mitt eget bästa (och min ekonomis)
Önska mig lycka till, det kan jag behöva...
Iallafall, vi gick på stan i några timmar, Else köpte en studentklänning, enkel och jättefin.
Sen åkte jag hem satte mig vid datorn och då hände verkligen konstigaste sak, iallafall för mig.

Det är såhär att förra månaden var jag och Else i en nyöppnad sexshop, (skitsnygga underkläder har dom där så ni vet) men iallafall, så skrev vi upp oss på en tjejkväll som dom skulle ordna, så skriver man sin hotmail där och så kontaktar dom en när det börjar bli dags, hur som helst.
så idag när jag kom hem från stan så har en kille addat mig, han snackar på lite men jag frågar ganska direkt vem är du?

Då får jag svaret:  jag var inne på martin.se i helsingborg och skrev in mig i deras lista...men så såg jag din hotmail. och adda dig om det var lungt
Jag visste inte vad jag skulle svara, tyckte bara det var obehagligt och såå fel, han frågade vad jag hade gjort där å grejer, ja antagligen samma som han?!
Nej det blev block ganska direkt eftersom han skrev opassande saker. jävla svin.


Jag blir nästan aldrig förvånad längre men seriöst, man gör inte såhär.
ja annars har kvällen varit helt okej, har fortfarande ont i huvudet och är ganska trött så det blir att fixa håret nu å sen sova.
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0