Onsdag och jag måste förändra.

Idag har varit en dag med blandade känslor, fick endast 2timmars sömn inatt så jag har varit ganska lättirreterad hela dagen men det har varit en ganska bra dag ändå. Jag kom till skolan och träffade Erika och vi har pluggat hela dagen vilket känns riktigt bra när man åker hem. Skrev ett arbete som jag hade redovisning på 20minuter efter, vi fick smaka massa olika exotiska frukter och det är ju aldrig fel.
Sedan fick vi ett häfte i Livsmedelskunskapen som vi också gjorde klart och i svenskan skrev vi klart vårt referat, vi är nog världens bästa team.
Efter skolan begav jag mig hemåt, var slutkörd med tanke på att jag inte är frisk än heller så jag somnade och sov bort några timmar men gud vad skönt det var.
Sedan åt jag massa onyttigt och som vanligt får jag ångest när jag svalt och vill ändra mina kostvanor direkt, och att kolla på Du är vad du äter efteråt peppar en ännu mer, idag var det en riktigt cool tjej, respekt till henne.
Men nu är det dags alltså, ändrade kost/träningsvanor för min del och från och med imorgon SKA jag sluta röka, allting hänger på viljan sägs det och jag får ju alltid som jag vill så det borde ju inte vara några problem egentligen.
Så nu hoppas jag att ni håller tummarna för mig och jag kommer skriva i bloggen varje dag vad jag har ätit och hur mycket jag har tränat, kommer dock ta det lugnt med träningen nu i början tills jag är helt frisk.
Men jag ska klara det här, jag ska inte falla för frestelsen igen.

En annan sak är ju att min horoskop alltid stämmer så bra in på mig varje dag så idag tänkte jag dela med mig av det faktiskt.
Tvilling: Du är på väg att omorganisera något i din tillvaro och det mesta funkar bra för dig. Kanske dags för ett nytt kapitel i ditt liv?
Jag undrar om det är jag som formar mig efter horoskopet, hur som helst så kändes det uppiggande att läsa det.

Imorgon kommer äntligen Emelie ner från Stockholm igen och på fredag kommer hon till mig och myser och på lördag drar vi vidare på inflyttningsfest, ska bli intressant att se hur det går med rökning då. Man ska nog inte förvänta sig underverk.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ihih, man ska nog inte förvänta sig underverk va! :*

Jodå! Åh, jag hejjar på dig, ba så att du vet. I do! <3

2009-04-23 @ 00:26:11
URL: http://youaredreaming.blogg.se/
Postat av: Babylove

YOU CAN DO IT!

2009-04-23 @ 00:26:49
URL: http://youaredreaming.blogg.se/
Postat av: Ejm

VI kan klara det tillsammans!

Men du, du måste få röka på fest ffs? ;*

2009-04-23 @ 00:27:27
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0