Snart är du här igen, hjärta

Have you ever had the feeling
No one really knows what you're all about
And when you try to show them
They all have things to do tonight


Snart kommer du hem igen,
i elva dagar får jag känna din värme igen och jag längtar, jag behöver dig nu,
allting är upp å ner men ingen orkar lyssna förutom du, hjärta
Vi kommer få en fin sommar om du är här då, vi kan vara oss, igen.
Som jag saknat våra stunder, och jag gör det speciellt nu.
Vi har snart känt varandra i fem år, vi har haft våra dåliga stunder men så många bra också.
Men innerst inne så vet vi båda två hur lika vi är och med dig kan jag vara mig själv,
jag kan skratta och gråta,
Din plats är här hos mig, du kan kalla mitt hjärta för ditt hem för här stannar du föralltid, och lite till...

                         hjärta     hjärta  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar dig min vän!

2009-04-15 @ 23:09:02
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0