Söndag, börjar nog bli sjuk.

uuuuh jag är seg, jag håller antagligen på att bli sjuk, likaså mitt hjärta för vi hostar lite och jag har typ feber och allting är jobbigt, suck.
Jag har ingen lust att bli sjuk faktiskt, det är lov nu och jag vill vara frisk och göra saker och gå ut å gå när jag känner för det och träna och plugga och inte bara ligga i sängen och vila hela tiden och dricka massa te även fast jag tycker om att göra det så känns det fail när man är sjuk.
+ att det fina vädret antagligen är slut nu, iallafall enligt hd och jag vill inte det heller, vem mår inte bättre av solsken ?! Solsken är anledningen till att jag har tränat konstant i 2veckor nu.
Idag var jag och Andreas ute och gick i 1,5timme runt området typ och sen kom vi hem och lagade middag och sådär sen smälte jag maten och han började spela wow så då passade jag på att gå ut å springa en runda på 25minuter vilket jag aaaaldrig har orkat tidigare, början på en seger yes.
Mitt nya mål är att kunna springa en mil tillsammans med morfar, så jävlar är det hårdträning som gäller. vänta du bara morfar!! ^^
Fick sålt min jacka idag också förresten, den gick för 310kr vilket jag är sådär laaaaagom överlycklig för, pengar pengar pengar nu när kontot börjar bli tomt igen, detta kommer antagligen firas med en god middag imorgon, hihi.

Tänk att det redan är april alltså, det är vår och tiden har bara rusat iväg och jag hänger knappt med alls, jag har snart gått ut 1an för andra gången och det känns som jag har läget under kontroll för en gångs skull och det får mig att slappna och och då slipper jag ångesten och bara det gör mina dagar bättre.

Andreas frågade precis hur många som läser min blogg egentligen?! vafan världsrekordmånga men tillräckligt för att jags ka orka skriva vidare och det är skönt att skriva av sig, det är ju anledningen till att jag började skriva blogg... för att bli av med allt i huvudet.

Men hur som helst ska jag lägga mig i soffan nu och mysa med min sötnos för jag har knappt varit nära honom på hela kvällen, han har suttit å spelat wow i nästan 4timmar, usch och fy. haha.
Nu säger jag gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0