Söndag & jag är seg

Men godmorgon, eller kan man säga det fortfarande, klockan är ju faktiskt snart 13 och jag har ju varit uppe i 2timmar men iallafall.
Träffade Emelie igår i en timme vilket var hur kul som helst, vi tog vars en latte och satte oss i solen och lyssnade på musik och snackade, försökte få en bra bild på oss men det slutade med en bild på våra fötter haha.
När hon tog tåget till bjuv satte jag mig på tåget till Lund, så nu sitter jag här hos min Andreas, äntligen.
Han blev glad för sitt påskägg han fick, haha tur för honom annars hade jag blivit tvungen och slå honom lite.
Men iallafall, igår köpte vi morötter och gurka och dippa och det var så sjuuukt gott och jag har inte ätit det på hur länge som helst. och massa mys fick jag också, såklart.
Idag kommer nog bli en lugn dag, ska snart ut å gå, daglig motion är det som gället fast jag inte orkar egentligen.
Ska laga någon god middag också.

Auktionerna går ut om några timmar, så buda nu
Jackan
&
Blusen
kom igen nu, sista chansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0