Söndag, nu jävlar ska han upp!

Söndag redan, usch jag har ångest redan... jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. Nästa vecka har jag 6prov, seriöst?! Jag har svårt att koncentrera mig på 1sak och nu har jag 6prov som alla är avgörande för betyg såklart. skit också, det kommer gå åt helvete.
Jag har prov i: Metodkök, Näringslära, Livsmedelskunskap, Hygien, Idrott, Enegelskaprov.
suck!

Mitt hjärta ligger fortfarande kvar i sängen trots att jag har kämpat i 1,5timme med å få upp honom, seg pojkvän.
Jag har dock varit uppe sedan halv 1, har suttit ute i solen och tagit några cigg, duschat & ätit och han ligger i sängen och tjatar om att jag ska komma å mysa, men nää för då kommer jag bara somna om och det vet han om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0