Söndag = skitdag

Blää tråkiga jävla söndag, jag vill ju inte ha nästa vecka men ändå tycks denna dagen bara rinna iväg och jag hinner inte ens fånga några få minuter.
Ångesten över alla prov är uppenbar och jag är på ruskigt dåligt humör och det märks.
Blir kinkig för minsta lilla och jag orkar inte göra annat än att läsa min bok och titta på tv.
Som tur är fick jag precis jättegod mat så lite uppåt är jag, men seriöst vilken normal människa klarar av att ha 6prov på samma vecka?! det är inte mänskligt.
Måndagar är alltid lika hemska, det är då jag måste åka hem och det är aldrig roligt + att jag har praktiskt imorgon och egentligen har jag ingen lust alls med det, jag har ingen lust till något alls.
Jag vill bara sitta här i Andreas soffa och bara vara, finnas till, kolla på många filmer, äta onyttigt och gå upp när vi(jag) känner för det.
Men det är bara att ta några djupa andetag och inse att jag inte kommer få som jag vill, skola i 5dagar sen är det helg igen, om jag träffar mitt hjärta då återstår ju att se, med tanke på att jag äger 15kr så lär det väl inte bli så. fanskapsliv.
som sagt, det märks att jag inte är på något vidare humör...

Kommentarer
Postat av: Emelie

pyttelite bättre. buehue! :<

är blödig mest hela tiden.

åh nej :< stackars dig <3

SEX PROV? jag har tre och dör lite. för det är liksom måndag, tisdag och onsdagen ;o sen drar jag liksom, eller prov och prov, det är några inlämningar också. men imorgon har jag naturkunskaps restfrågor ^^

vi ska ses dirr. oki? <3

2009-04-19 @ 17:55:47
URL: http://youaredreaming.blogg.se/
Postat av: Emelie

HUR MÅR DU SJÄLV NU FÖRRESTEN? förutom att du har rätten till att vara lite bitterftta : det är fan jag med. giiiiirlpower.

2009-04-19 @ 17:56:41
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0