Tisdag... fortfarande!

Klockan är lite över halv 9 och jag har nästan precis kommit hem.
Åkte ifrån Andreas vid 16 tror jag för att direkt sticka till Råå och kolla på premiären av Elses & Mathildas teater, den var ruskigt bra och alla var jätteduktiga och jag ska erkänna att det kom en hel del tårar.
Efter åkte jag till knutan och köpte lite mat för att sedan åka hem och nu sitter jag här, inte ett dugg kul att vara hemma men det är sånt man får leva med, ska försöka komma upp till skolan imorgon trots hostan.

Innan idag ringde även skolsköterskan som äntligen fått svar på drogtestet och det var såklart negativt, även fast jag visste det sedan innan så är det ändå skönt att ha det svart på vitt.
Kollade mejlen också och jag ska på en jobbintervju den 12maj så önska mig lycka till.

Nu ska jag slänga mig soffan och sakna Andreas lite, imorgon är det onsdag och jag har en ganska kort dag vilket ska bli skönt.
På torsdag kommer älsklingEmelie ner från sthlm igen och det kommer bli bäst.
Ska försöka få tag på Annalisa nu någon dag också.

Kommentarer
Postat av: Jeny

oh, jobbintervju vart? och lycka till :*

2009-04-21 @ 22:04:55
URL: http://frenchindiedisco.blogspot.com
Postat av: BABYLOVE

Heheheheyyy! :*

i'll be there tomorrow. du längtar mest, erkänn :D

2009-04-22 @ 15:16:52
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0