Tisdag, tror jag...

Jag får seriöst frispel, nu har sjuksaken gått vidare till att sätta sig enbart i hals och näsa. Jag har ingen feber men det kliar i halsen och näsan är tjock och jag vaknar hela natten för att jag inte får någon luft.
Idag ville jag inget annat än att åka till skolan men nog bra utan någon sömn, nej detta blir sista dagen hemma.
Jag har antagligen förlorat pengarna igen nu men vad ska jag göra om jag är sjuk?!

Min mamma var söt igår föresten, hon fixade nässpray och godis till mig <3

Några andra anledning till att jag vill vara frisk det är:
1. Else har premiär med sin teater idag.
2. AL kommer tillbaka till Sverige från Italien
3. jag vill ut i solen

Men ja, klockan är halv 2 och ni vet nog lika bra som jag vem som fortfarande ligger och sover, Andreas ja.
Men jag har inte hjärta till att väcka honom, han är så söt när han ligger där i sängen och kramar täcket.
Han är det finaste jag har, min lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0