Torsdag, äntligen vår.

Torsdag 2april. Grattis på 35års dagen älskade Håkan Hellström.
Dagen började med en 45minuters promenad till skolan vilket var hur skönt som helst med tanke på vädret, sen väl i skolan spelade vi två matcher volleyboll, vann första förlorade andra med 1poäng, surt.
Sen hade vi svenska och engelska och tiden bara flög iväg och efter det slutade jag, satt dock och tog en cigg med alex å snackade lite skit efteråt.
Sedan började jag gå hemåt, gick åt alla möjliga håll så hempromenaden slutade på 1,5timme, så idag har jag fått motion kan jag lova.
Kom hem för en stund sen och gjorde äggmackor så nu är man mätt också, funderar på om jag ska söka lite jobb idag nu när jag ändå har så mycket tid kvar på dagen men får se hur det blir med den saken.
1dag kvar sen är det lov och på lördag kommer Emelie till skåne och nästa vecka ska jag ääntligen träffa Andreas igen, längta längta längta.

Snälla buda nu, jag är fattig :(
Jackan
Blusen

Nu ska jag bädda sängen och duscha, sen får jag se vad jag gör av den här dagen...

Kommentarer
Postat av: Emelie/Ejm

Jag kommer <3

huihuihui! grattis fiiiiina håkan. puss

2009-04-02 @ 23:03:30
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0