Torsdag, dags för tandläkaren.

Sådär ja, blir ett extra inlägg bara för att jag känner mig ganska glad nu.
Det är fint väder, jag ser somrig ut och brillorna är på, ska ta bussen om 40minuter, lycka till till mig eftersom jag ska åka till tandläkaren och fixa med tänderna, puuuh jag tycker inte om den där tandgubben men han gör mig snygg, sorgligt nog så jag tycker om honom lite i smyg då å då.

JAG VILL TILL ANDREAS NU, kollade hd och det ska vara jättefint väder hela helgen, gissa vilken brud som ska dra ut sin pojkvän på lååånga promenader?! hihi
imorgon träffas viiiii, efter en hel lång vecka utan dig, jag står knappt ut, jag vill ha fredagkväll NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0