Torsdag & jag vill dunka huvudet i en vägg!

LÄGG AV!
alltså jag kunde inte somna inatt, satt å kollade film, drack te, hade tända ljus ja massa sånt som brukar göra mig lite småseg men inatt ville huvudet inte alls som kroppen. Tankarna hade krig och jag fick inte som jag vill.
Satt och pratade med poppo till klockan 5, då ringde Jerker och snackade i 45minuter vilket var trevligt... jobbiga är att vi la på kvart i 6 och då skulle jag gå upp men smart som är så ska jag bara "vila ögonen" en kvart då för jag hade blivit trött.
JA ELLERHUR EMMA!
jag vaknade nu 09:30, jag har ångest och panik över att jag inte gått till skolan och jag har fått sms från min mentor att jag måste träffa henne idag för det var viktigt, men det kan jag ju inte!
Oh mamma kommer väl skälla ut mig för att jag sitter här när hon vaknar, men det var ju inte meningen! skit också.
Ja jag får väl slänga i mig något ätbart nu och sedan åka till tandläkaren iallafall, men nu har jag varit hemma 3dagar på 2veckor, tänk så får jag inte mina pengar i maj då! ooooooooooooooooooooooh, arg jag är på mig själv.


kan ju tillägga att jag mår sämre idag är igår också, huvudet känns helt igentäppt, jag har ont i halsen och i öronen och läpparna är helt svullna, dööööööh.
jag orkar inte...

Kommentarer
Postat av: Kia

Ajabaja Emma. Troligtvis inga pengar! Jag tror jag ska flytta hem till dig resten av din tid i skolan.. då ska du få se på andra bullar. Inga cigg och inget the förrens läxan är gjord. Släckt på rummet 22.00!!

2009-04-16 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0