Torsdag, morgon

Torsdag morgon.
Det blev 3inlägg varje dag nu känns det som, men det är sånt ni får stå ut med.
Jag vaknade för en stund sedan iallafall, närmare bestämt 06:10, nu har jag ätit frukost och försöker få i mig en halvliter vatten då min huvudvärk fortfarande inte släppt så kom jag & mamma fram till att det måste vara för att jag slutat dricka så mycket vatten.
Hoppas huvudvärken försvinner snart bara för detta är väldigt irreterande.
Jag funderar även på om jag ska gå till skolan idag, det är långt men det kommer kännas underbart + att det är idrott direkt när jag är framme. sen har jag bara svenska och engelska sen slutar jag, uuuunderbart.

oooh igår pratade jag med Andreas för första gången på heeeela veckan, <3
nu saknar jag honom massor. :(
men får inte träffa honom förens efter helgen...

MEN PÅ LÖRDAG KOMMER EMELIE.

Kommentarer
Postat av: Emelie/Ejm

Jag kommer <3

2009-04-02 @ 23:03:02
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0