Torsdag?! tror jag... eller...

vad är det nu, torsdag morgon kanske?! hm.
Dagen har spenderats framför tvn då andreas har suttit framför wow i hm 10timmar i streck. eller vi lagade faktiskt mat tillsammans någonstans mitt i, men det är ju faktiskt dom små stunderna som räknas, sägs det..
Men när han äntligen var klar har vi myst massa och skrattat för vi är ungefär lika pantade båda två.
för att citera Andreas: "jag har herpes på mitt sidfläsk" hahah, eller något sånt, kul var det och jag dog.
Har spenderat snart en vecka här och det känns bra som fan, har pluggat en del också så det är ju bra...
På fredag åker jag till mormor och morfar och hälsar på, har inte sovit hos dom på säkert 8månader vilket är hemskt, eller jo på julafton men det är inte alls samma sak för då är verkligen hela släkten där.
Tänkte ringa Linda och fråga om hon vill hitta på något i helgen när jag ändå är där ute, känns konstigt att inte ha träffat henne på så sjukt länge med tanke på hur nära vänner vi var.

+ en sak till, Annalisa kommer till Sverige den 21a tror jag att det var OCH hon stannar i 3månader , fyfanfyfanfyfan vad jag längtar, hon är här när jag fyller 18 och jävlar vad vi ska supa det ska ni veta.

usch klockan är snart halv 5 på morgonen insåg jag nyss, dags och dra med sig babe till sängen och sova bort halva dagen nu då, men det är det värt.

Kärlek är att somna med dina andetag mot min skuldra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0