Torsdag.

Torsdag, yes och jag och Andreas vaknade runt 14 idag, tror jag iallafall.. blandar ihop dagarna helt känner jag.
Idag har vi varit ute och gått och snackat om allt mellan himmel och jord och det var skönt, blir inte så mycket sånt snack när han sitter vid wow eller vi kollar film.
Annars har dagen varit en stor fight iallafall som jag vann (man kan väl få tro), nej men jag har hittat var han är aaaaskittlig och han likaså på mig så hela kvällen har gått ut på att kittla varandra, det slutade med att jag hade rivt upp hela hans armar hahah så jävla dum flickvän är jag.
Nu står han i duschen och jag sitter å nördar framför datorn och lyssnar på världens bästa låt just nu Glen Wilson - Detour.
Blir film och mys, fast nu kommer tydligen två av hans kompisar förbi en sväng, treeevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0