Torsdagkväll. imorgon <3

Godkväll, jag åkte till tandläkaren som sagt och dom plågade mig som väntat. Dom satte in en kedja på rälsen i underkäken som ska dra ihop tänderna där och jotack det känns, jag kan inte ens dricka vatten utan att det gör ont, knappt andas.
Nu ska jag iallafall inte till tandläkaren förens den 2Juni då jag ska dra ut en tand, sen 9Juni ska jag dra ut en tand till och sedan den 15Juni ska jag spänna rälsen och efter det kommer de gå snabbt och tacka gudarna för det.
Jag är jätterädd inför å dra ut tänderna, jag somnar med ångest över det varje natt nu bara för att det närmar sig. Jag har tandläkarskräck + att jag inte kan ta sprutor över halsen för jag får panik och tror att jag ska dö då.
Så det lär ju bli intressant, försökte berätta för Andreas men han skällde lite på mig och sa att det är inte så farligt.
nehe, men jag lär få men för livet... men huvudsaken är att jag får fina tänder, tydligen!

Klockan är snart halv åtta, jag ska bara packa till imorgon sedan blir det sängen så jag kommer upp imorgon.
Ska först till skolan, sedan fika i stan med mammi och moster å sedan åker jag ääääntligen till min Andreas.
tralalala han är snyggast i hela världen & såå underbar men det bästa av allt är att han är bara min :*

Så eftersom jag är hos min nörd i helgen blir det nog inte många inlägg här, för jag har dessutom bestämt att datorn ska dö denna helgen så jag kan få ha honom för mig själv en stund, inte för att jag kommer lyckas men man kan ju alltid drömma, ooh hans kramar, nutack <3




SOMMAR

Kommentarer
Postat av: Emelie

SMEXIG BILD FINA <3 saknarey!

Längtar till nästa vecka, du lär ju träffa mig även om du ska till honom den helgen. Eller så drar jag kanske o träffa herr Karlsson :* ii.

2009-04-16 @ 22:52:56
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0