Valborg.

Godkväll, klockan är lite över 22 och jag sitter i Lund hos Andreas men han är ute å dricker med vänner.
Jag själv åkte till stan vid 12 och träffade Hampyss & Henke, stack till DK och låg å solade å drack och hade mysigt, det gick många timmar och jag kände hur seg jag började bli. (knappt ätit på 4dagar + stekande sol + alkohol = dumt)
Iallafall så jag tog båten till Sverige och sedan åkte jag hem och stresspackade, satte mig på tåget till Lund OCH DÅ ringer Tobbe... fanfanfan. Jag ville träffa honom asmycke men jag trodde att han skulle sova bort hela kvällen, men hade redan köpt biljett & var på väg så jag får träffa honom en annan dag, väldigt snart.
Mötte Andreas & en av hans tjejkompisar och fick nycklar sedan stack jag hit, var inom willys och köpte tacobröd, toapapper & choklad, hm det blir väl att Andreas äter upp det. Jag har verkligen ingen matlust just nu och det börjar bli jobbigt, jag tycker om mat men all konsistens får mig att vilja kräka just nu men jag hoppas det går över snart iallafall.

Det är ensamt här hemma men jag ska slänga på en film och lägga mig i soffan, kanske somna.
Andreas kommer väl hem om några timmar så då blir det massa mys men han lär nog däcka ganska direkt.
OH VAD JAG HAR SAKNAT HONOM. 9dagar senast vi sågs och nu när jag såg honom så kände jag hur det pirrade i hela kroppen, han får aldrig vara ifrån mig så länge igen, punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0