en helt vanlig tisdag.

Sitter i skolan nu, har precis skrivit klart mitt nya CV så imorgon blir det att rusa ut till alla möjliga ställen och lämna, har redan sökt nästan 20jobb och börjar tröttna på att få samma svar tillbaka hela tiden, jag SKA ha ett jobb.

Funderar på att ändra lite på bloggen och dess innehåll från och med måndag nästa vecka, positiva tankar blir positiva inlägg.

Idag har jag råpluggat hela dagen, Hygien, Livsmedel, Näringslära, Metodkök.
Nu ska jag snart ta bussen hem, ska göra ett arbete om kolhydrater och sedan ta ett långt bad och fixa ihop något att äta. Blir att försöka dra ner/sluta på rökningen från och med måndag nästa veckan, måste komma in i en bra fas nu och det känns som jag är på väg.
Annars har jag inte så mycket mer att skriva om nu för jag borde fortsätta med vad jag höll på med, men jag har bara en sak i huvudet, Andreas. Det har gått lite mer än ett dygn sen jag pussade på honom sist och jag saknar honom redan, inte bra det här med tanke på att jag kommer vara utan honom hela sommaren.
Men det ordnar sig nog, precis som med allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0