Fredagar är Bradagar.

Jag sitter hos Andreas nu, han gör sitt jobb i köket (lagar mat alltså), ikväll blir det grillade grönsaker med kött och potatissallad, mmmhm han vet hur man skämmer bort en emma. jaha.
köpte massa godis också iiihi jag tycker om å vara här, massa pussar och massa mys och massa god mat, jag har inget att klaga på.
Dansade idag som sagt, blev inte som det var tänkt då han som skulle undervisa oss var försenad så vi fick provs salsa i en halvtimme, sverigemästaren var vår lärare, han skröt rätt mycket om det men vafan det skulle jag nog också gjort om jag var sverigemästare i någonting. Salsa var faktiskt rätt kul men väldigt förvirrande och sen ska man skaka på hela kroppen samtidigt som man tar stegen HAHA det gick åt helvete.
Sen blev det hiphop i 30minuter också, DET var så jävla kul men han ville att man skulle göra något konstigt, typ ha armbågen i knävecket sen upp på händerna och spreta med benen som ett V, åsså har man huvudet nästan i golvet, JA jävligt förvirrande och jävligt svårt. jag satt på röven och skrattade åt mig själv för jag vet hur dum jag såg ut med tanke på alla speglar som omringade mig.
Men läraren var snygg så vi hade något fint att titta på iallafall ;)

Annars har jag inte gjort mycket alls, städat Andreas kök som vanligt men jag får seriös panik när det ser ut som ett bombnedslag här, skiter i hur det ser ut i mitt rum hemma men här nejnejnej inget stök.

I helgen ska jag se till å plugga lite också så jag inte kommer helt oförberedd till köket på måndag, om jag får säga det själv har jag tagit tag i skolan väldigt bra nu och jag ser till att sakerna blir gjorda som dom ska. tummen upp för mig.

hahaha jag visade förresten Andreas mitt drömkök innan, heeeeeeelt rosa och jättefint men det tyckte inte herrn.
Han sa att om jag skulle ha det så så fick JAG laga all maten och BO i köket, okeeeeidå.

nu ska jag pussa på min pojke och slänga mig på soffan och vänta på att maten ska bli serverad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0