Gonatt.

Blev ingen sömn tidigare idag, gick å duschade och sen följde jag med mamma till akuten för hon kunde inte röra sin hand, en spruta senare, eller ja låt oss säga 3timmar senare så befann vi oss på knutpunkten, blev skräpmat idag för mamma mår inte så bra och ingen av oss hade ork att laga något idag. Men från och med imorgon är det skärpning igen, nyttigt och bra på vardagar sen på helger ska jag smaska satan igen.

Sommarjobb, arg blir jag för jag letar och letar och söker ett efter ett efter ett efter ett men jag tycks inte få något.
Jag måste ha ett, jag kan inte gå en hel sommar utan pengar + att jag antagligen ska resa på höstlovet men det kommer ju inte bli av om jag inte lyckas få något jobb, så allt hänger på någon annans axlar. jag hatar att inte ha någon kontroll.

Nu ringde Robert så nu ska jag sluta skriva här, sen blir det sängen direkt mhm för det blir en lång dag imorgon.
Gonatt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tja snugging :>

hur är det? tänkte bara säga att jag kommer ner på lördag, vi halv sjutiden på kvällen. mjapp, så om du vill möta mig så går det finemang! tänkte att vi kunde ta en snabbisfika kanske?

du har mitt nummer, du kan ju höra av dig om du har lust.

puss!

2009-03-28 @ 23:38:30
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0